Kaatje

Thursday, December 21, 2006

Oneliners, liefhebbers?
















Laatst was ik bij Loesje in Arnhem om mee te schrijven aan de schoolagenda 2007/2008.
Dat was ongelooflijk inspirerend, omdat het een soort van roulatie-schrijfsysteem is waarbij je elkaar input blijft geven tot je er dood bij neervalt.
Daarna wordt er heel democratisch gekozen voor de spreuken waar de meeste rondjes (van: "leuk") omheen staan. Er zijn er ook een aantal van mij bij, jaha, ik ben wel trots!

Oneliners zijn de laatste tijd mijn hobby, alhoewel ik wel besef dat een stukje proza op z'n tijd ook wel weer eens nuttig kan zijn om mijn gedachtenveld helemaal te effenen. Het lijkt wel een mijnenveld zo nu en dan! Ik kan zelfs niet meer een dikke pil van W.F. Hermans verorberen, te moeilijk, te zwaar, te saai, te 20e eeuw misschien?
Voor nu houden we het even simpel dus, mijn nieuwste oprispingen:

There's nothing less than an ex*** Na een feestje waar ET bijna ontplofte omdat M ons de hele avond beloerd had en iets te hard zelfgenoegzaam in haar handen wreef toen wij het etablissement verlieten, intussen "Hehe! Mooi zo!" roepend.......

Als alles sal krom kom,
Alles sal reg kom*** Na een ongelooflijke kloteperiode op het werk. Maar heel ziek worden of doodgaan is erger.

Dus ach........laten we vooral schrijven.
Nieuwe oneliners zijn altijd welkom in dit postvak.

Een heel goed 2007!

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

vers lagje
daar in het
verslagje
van het afgelopen jaar
verslagje
in het uitbakje
over uit klaar

8:09 AM  
Blogger Kaatje said...

Mooi, Wia....

Had je dit gedicht al es geconverteerd naar de w?

Hihi......keiweuk!

7:18 AM  
Anonymous Anonymous said...

Nee, en ik zie nu dat de eerste zin een foutje heeft. Het moet zijn vers lag je.

Deze is al wel ouder.
Het leven is een kwestie van geven en nemen. Geef het maar toe. Neem het maar van me aan.

5:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

gelukkig nieuwjaar

2:09 PM  

Post a Comment

<< Home