Kaatje

Monday, October 15, 2007

p-oe-p




Terug naar de essentie van de anale fase, nu in de 16+ versie.
Aangezien ik op dit moment te lam ben om er een mooi verhaaltje over te schrijven, volgen hier een paar wist-u-dats. Bent u klaar voor een staaltje riooljournalistiek?
Ready……….shit the road, Jack!

Wist u dat praatje poep bij ons thuis het liefste is wat ET en ik doen?
Wist u dat iedereen -Wim-Lex en Maxima incluis- vijftien keer per dag iets door zijn of haar onderbroek laat waaien?
Wist u dat een Formule 1-scheet echt door je broek scheurt?
Wist u dat de gewurgde eendenscheet heel eng klinkt?
Wist u dat de busdeurenscheet op een gifgasaanval lijkt; je hoort 'm niet, maar je sterft ter plekke?
Wist u dat ik geen symfonische scheet kan laten, maar ET wel (hij is immers de muzikant hier in huis)?
Wist u dat iemand in mijn vriendinnenkring (nee, we noemen geen namen maar het is een meisje en het begint met een B) gewoon echt nooit 'op een ander kan poepen'?
Wist u dat wij haar heel hard toezingen vanuit de hotelkamer zodat ze ontspannen los kan gaan?
Wist u dat campings met boven- en onderruimte tussen de toiletten voor haar dus een 'no go zone' zijn?
Wist u dat zelfs ik, Brutus, wel eens expres in zo'n ruimte heel hard longhoest teneinde de broekhoest wat te dempen?
Wist u dat een prop w.c.-papier ook erg dempt, zodat het concert des levens inderdaad het program aan niemand prijsgeeft?
Wist u dat goedkoop w.c. helemaal niet dempt, en de Page erg wel, maar dat dan de riolenboer hoofdschuddend de stoep moet openbreken?
Wist u dat ik na mijn hurktoiletprimeur op mijn achtste –in Frankrijk, where else?- naar buiten kwam en zei: 'Pap, mijn drol wil niet weg!' en dat ik gewoon achterstevoren met mijn gezicht naar de muur had zitten poepen, recht in het smalle watergootje?
Wist dat dat een levenslang trauma van me is, zodat ik nog steeds zwetend van angst eerst achter alle deuren van het sanitair gluur, hopend en biddend op een gewone zitter in plaats van een stap-op/val-af/mik-naast/plons-in/woesj-ren-te-laat-weg/nognatter-avontuur?
Wist u dat ik bijna uitgekakt ben?
Wist u dat ik blij ben dat ik blog?

Houdoe en bedankt, olé, olé!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ge-wel-dig Kaat!
voor iemand die niet in een "schrijversmood" is, heb je weer wat leuks neergezet. Fijn, je weet er echt veel van. Ikke nu weer wat meer. Groetjes van een vriendin, B (ja, de bewuste B)

11:40 AM  
Anonymous gedachtenspinsels said...

Karin, voorlopig zit ik hier met een enorme lach op mijn gezicht.
Leuk dat je weer aan het bloggen bent, en ik ga ondertussen van je oude verhalen genieten.
Von

2:39 PM  

Post a Comment

<< Home